Prihranek časa in energije
Najbolj običajno ogrevanje lakiranih površin je dandanes lakirna kabina, kjer se ogreva zrak za sušenje površine objekta, ki se nahaja v sami kabini. Tehnologija ogrevanja z infrardečimi žarki je sistem, ki ne potrebuje direktnega stika z objektom, ki ga ogrevamo ter ravno tako ne potrebuje nobenega posrednika za prenos toplotne energije, kot na primer zrak, kot pri lakirni kabini.
Toplota, ki jo proizvaja infrardeči grelec pride s strani elektromagnetnih žarkov, kar je najhitrejša oblika. Ekonomsko gledano ima tovrstno ogrevanje potom infrardečih žarkov prednost zaradi: možnosti segrevanja in/ ali sušenja posameznih delov vozila, prihranek energije, krajši čas sušenja, prihranek pri stroških za porabljeno energijo in skrajšan čas popravila vozila, ob nespremenjeni ali celo višji kakovosti opravljenega dela.
- Infrar grelec: 2 panela, srednje valovni, bele žarnice
- Nominalna napetost: 230 Volt, 1-fazni, 4 polni - 50 Hz
- Nominal električna moč: 4x1660 Watt-ov
- Poraba: 17A
- Infrar grelec: 4 paneli, srednje valovni, bele žarnice
- Nominalna napetost: 400 Volt, 3-fazni, 4 polni - 50 Hz
- Nominal električna moč: 4x1660 Watt-ov
- Poraba: 17A